slaang

Igår hann jag inte att blogga eftersom jag var på sjukhuset och så var jag hemma men hade absolut ingen lust att blogga! Igår satte jag in en slang i näsan dessutom, som jag ska få näring utav. Denna slangen ska sitta där i 8 hela veckor = ingen som  helst mat på ca 2 månader!! Jag får bara dricka vatten och tugga tuggummi..
Idag var jag i skolan, kom hem, satte mig framför datorn. Så mycket mer har det inte hänt idag. Sen blir det att kolla på Idol och kanske någon film, fast något fredagsmys blir det inte! :(
Nu ska jag fortsätta spella bubble island på facebook, man blir typ beroende av alla spel..

Kommentarer
Postat av: ke

Hej tjejen hoppas det går bra med slangen. Här uppe var det snöflingor i luften i går kväll och idag vid lunchtid. Dock ingen snö på marken än. Så du ska sondmatas nu ett tag framåt. Ska de göra nått annat med dig då. Nå krya på dig.

2011-09-23 @ 18:12:25
Postat av: Sofi

InshaAllah allt går bra habibte <3

2011-09-23 @ 18:47:09
URL: http://nattstad.se/muslimaah

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember?

Your e-mail: (publiceras ej)

URL/Your Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0