Go to sleep



Kortfattat och snabbt inlägg om dagen:
Idag har jag vart och pluggat i skolan sen gick jag hem, var hemma i ca en halv timma. Sen åkte jag till Stan (Till Melissa) sen gick jag ner till stan och mötte Alicia & Matilda vi gick lite och sen så drog dom till träningen. Sen köpte jag godis, träffade frida & johannes sen så gick jag upp till Melissa. Stannade hos melli tills klockan var typ 8 sen åkte jag hem, åt soppa (varma koppen) och kollade på en turkisk serie. Och nu skriver jag detta inlägg och dels ska snart sova (enormt trött!!!).

Imorgon ska jag till skolan som vanligt, slutar runt 1 tror jag,  sen blir det att gå hem så kanske det blir en liten sväng till Torp, har inget speciellt bestämt till imorgon. Så jag får se vad som blir.

På bild: älskade Melli

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember?

Your e-mail: (publiceras ej)

URL/Your Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0