DOWNLOAD

Jag köpte somsagt tomma cd:skivor förut när jag var på Torp. Och dom ska jag snart använda när jag laddat ner alla låtar som jag behöver! Jag tycker att det är bra när man kan göra egna skivor då man till exempel kan använda dom i bilen. Jag tycker att det är jätte viktigt med att ha bra musik i bilen i alla fall när man ska åka lite längre ''resor''. När man typ ska åka till Göteborg så orkar jag inte sitta i en och en halvtimma och lyssna på usel musik! Så istället gör jag egna skivor med mina favoritlåtar på, då tröttnar jag aldrig. Brukar ni ladda ner musik från internet? Jag vet att det är olagligt men jag vill inte läga 10-30 kr på en enda låt. Då skulle en hel Cd kosta cirka 300 kr när jag bara kunde gjort en egen Gratis.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember?

Your e-mail: (publiceras ej)

URL/Your Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0