SATURDAY

Idag blev det ingen sväng till torp, utan det blev en hemmadag. Jag skulle till torp men plötsligt fick jag jätte ont i ryggen och magen som gjorde att jag fick stanna hemma.. Jag har typ suttit framför datan och tv:n hela dagen, fastän jag behöver plugga vid detta läge. Jag måste verkligen plugga imorgon, men jag får se om det blir något av. Har faktist blivit väldigt dålig på att plugga, för varje gång jag tar upp mitt plugg och ska börja plugga så blir jag distraherad av allt runt om. Nästa gång ska jag plugga i ett rum med 4 väggar, 1 stol och ett skrivord (om det kunde vart så enkelt o fixa).. Nu sitter jag fakist och kollar på ett fakta program på barnakalen (haha), som jag faktist lärt mig saker av, nyttigt för hjärnan!

Bild på mig & min syrra i Libanon  2011

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember?

Your e-mail: (publiceras ej)

URL/Your Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0