Forever came to soon



Sitter här framför ett pyttelitet bord som är fullt av pyssel & glitter. Har gjort väldigt många julkort som är väldigt söta! Jag känner bara att ja vill ha julen här nu! Jag tycker att det är väldigt mysigt när man pyntat, när julgranen är uppe, när man bakar pepparkakor, lussekatter mm, när man ska köpa julklappar, den goda maten och när dagarna blir korta och mörka... Det finns så mycket som är bra med vintertid, men jag hatar när det är så kallt och när det finns en massa slask på gatorna. Men jag älskar snön, speciellt att vara ute och ha snöbollskrig och ta kort ute i det vita!
Var nyss och kollade på biljetter till Libanon till sommaren till hela familjen jag hittade 5 biljetter för ett välidgt bra pris! Jag skickade en länk till pappa (via mailen) och visade biljetterna, och han sa att vi ska köpa dom!! Detta gjorde min dag och sommar!! Så nu kommer jag vara bortrest från 20 juni till 23 augusti, hela 2 månader! Jag blev jätteglad och jag är fortfarande glad men det jag tycker om lite mindre är att vi reser på min födelsedag.. men vad ska man göra? Det var den enda resedagen!
xoxo - natalia

bild - libanon 2011

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember?

Your e-mail: (publiceras ej)

URL/Your Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0