WUPS

Sdet är någon/några som är sjukt omogen/omogna som har tagit över min hotmail/msn så jag kan inte gå in på den längre, och snart komer dom ta över min facebook (som dom en gång innan gjort) så jag kommer att göra en ny som jag sen måste lägga till alla på. Sen måste jag radera alla albums och sånt eftersom jag har ca 300 bilder, och det tar jag lång tid också.. Det är sjukt jobbigt!! Sen måste jag radera alla vänner osv...

Men det som är jobbigaste av allt är att dom tog över min Hotmail, nu kommer jag absolut inte åt något, jag känner mig på något sätt ''instängd''. Ja har alla mina bloggsamarbeten, läxor (fått av läraren till sjukhuset), gammla bilder, min adress & gata osv..
Så skicka inte filer eller något till [email protected], för då kommer inte det till mig. Jag kommer att öppna en ny hotmail då jag kommer endast avnända den till bloggen.



Fick desstom höra av mina två underbara vänner att dom skulle komma och hälsa på, på fredag. Sjukt kul!! Jag har till och med börjat att räkna ner dagarna.. Vi har så mycket att snacka om, dom är guldvärda!

Kommentarer
Postat av: ke

Hoppas du fixar mail och sånt så fort som möjligt så att vi kan ha kontakt hör gjort detta. Och behöver du hjälp så hör av dig.//ke

2011-11-02 @ 09:05:28
Postat av: ke

Hej börja med att byta password till allt och det som är i din dator behöver du inte radera men kör en ordentlig och fullständig virusscanning av din dator innan du skapar några nya saker på nätet typ mail eller bloggar /ke

2011-11-02 @ 09:14:17
Postat av: ke

du kan nå mig på numret ovan om du behöver hjälp.Tror att du kan öppna din hotmail genom att begära en engångskod där du startar hotmail.

2011-11-02 @ 09:19:26
Postat av: matilda & alicia

åååå, kommer bli sååå kul!!

vi saknar dig så himla mycket nu!!

älskar dig

2011-11-03 @ 12:04:34
Postat av: clickstar

ke: det funkar nu igen!! :)



Matilda & alicia: ja vi kmr ha det fett kul även om tiden kommer att spenderas på sjukhuset, haha.. & jag saknar er meeeer, love u



//natalia

2011-11-04 @ 10:34:51

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember?

Your e-mail: (publiceras ej)

URL/Your Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0