sick in school



Idag ska jag ner till Lekterapit eftersom jag ska ner till skolan och plugga lite matte. Jag måste hinna att hänga med lite när jag inte kommer till skolan längre.. Jag fick en tid av läraren klockan 10.20 och så varar min tid i skolan 1 timme. En lång skoldag va?  Måste hinna ikapp medan jag ligger här på sjukhuset och gör nästan ingenting. Efter skolan så är jag endå på lekterapit så passar jag på att hitta lite pyssel o saker som jag kan ta med mig upp till rummet och underhålla mig med. Och angående igår.. så sa doktorn att jag varken får gå hem eller äta något, possitivt va? Något som man verkligen vill höra!! Jag kommer antagligen stanna här i 2 veckor till om inte 3.. Sen runt halv tre ska jag göra en ultraljud-undersökning, som jag gör typ hela tiden.. Och efter det blir det att gå upp till rummet.

Bild - libanesisk frukost, vill äta!!

Kommentarer
Postat av: ke

Ja vad ska man säga åt dig egentligen men jag tänker på dig och hålle givetvis tummarna. Och du försök att inte bli alltför mycket efter i skolarbetet. Jag vet trist att plugga ensam. men viktigt.

2011-11-01 @ 10:27:32
Postat av: Matilda

Gud så gott.

titta in på min blogg och säg vad du tycker :)

2011-11-04 @ 14:21:45
URL: http://matildahaha.blogg.se/
Postat av: clickstar

matilda: ja det är verkligen skit gott!!

kikar in snart :)

// natalia

2011-11-05 @ 14:01:44

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember?

Your e-mail: (publiceras ej)

URL/Your Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0