Ronald mcdonald

Sitter nu här på Ronald och gör inte så mycket. Man käner sig nästan som hemma när man är här, underbart!
Idag har jag gjort en hel del, tex som:
* Pluggat på skolan
* Datan
* Haft gäster
* Pysslat (visar bilder sen)
* Ätit ''Wihooo''
* Pysslat ennu mer
* Städat lite
* Tagit kort (visar bilder sen)
* & åter igen, datorn!

Precis kom min pappa eftersom han vart i Stockholm, men han ska åka lite senare endå.. Imorgon händer inte så specielt mycket, mer än att jag ska ha et matteprov. Sen ska jag också byta min stomipåse som håller på att lossna. Och på fredag kommer kanske mina mest saknade vänner hit till Göteborg, så ska vi ha en liten julklappsrunda eftersom jag får permition!

Kommentarer
Postat av: hanna

jo, kristina har berättat om dig :)

om de är någonting du undrar över är det bara att fråga jag vill gärna hjälpa till :D

2011-11-30 @ 20:50:38

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember?

Your e-mail: (publiceras ej)

URL/Your Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0