..

Såja, nu har jag inte bloggat på ett tag igen.. Efter 1 månad på sjukhuset har dom kommit fram till att jag ska opereras. Dom ska typ öppna min mage och hålla på med min tarm, dom ska klippa bort en bit av min tarm. det kallas för ileostomi (?). Är inte helt säkert att det heter så, men det är någon stomi iaf. Jag är själv inte riktigt taggad faktist, har typ fått massa ångestblickar om hur jobbigt det kommer att vara, alla fula ärr, osv.. Denna natten kommer bli sjukt svår att få sömn på. Jag kommer bara ligga och tänka på hur allt kommer att gå, får säga hejdå till min fina mage. Ni få stå ut med mina tråkiga inlägg, men sånt är livet. Man får ta det man får, som jag? Hoppas ni har det bättre än så här & önska mig lycka till!

Kommentarer
Postat av: Ke

Inte roligt alls men om det gör att du kommer att må bättre så. i vilket fall som helst Lycka till håller tummarna att det ska gå bra.

2011-11-20 @ 10:30:14

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember?

Your e-mail: (publiceras ej)

URL/Your Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0