BACK ON TRACK

Dålig upptadering på bloggen pga. blogg torka & operation. Jag opererades somsagt i Söndags vid 1 på dagen, operations tiden tog 7 h när den skulle ta 4, och jag sov fram tills att klockan var 15.00 på tisdagen. Så mycket har jag nog aldrig sovt förut, men det var skönt! Sen hade jag en slags slang som gick in i ryggen där jag fick smärtsl. Jag får fortfarande inte äta något, bara ha klubbor & tuggumin i munnen, äta isglass och dricka klara drickor. Längtar tills jag får äta något som är lite mer som mat!

Just nu: kollar på ett prgoram på Tv4 som handlar om väldigt tjocka människor som ska bli smalare. Den personen som det handlar om idag, har hittills gått ner 40 kg på 40 dagar, alltså 1 kg om dagen! Och så pratar jag med min moster på facebook! Om en halvtimme börjar Halv åtta hos mig, som jag ska kolla på. Jag tycker faktist om att kolla på det programet eftersom man får så bra & goda tips hur man kan göra olika rätter, samt hemiredning och dukning! Klockan åtta börjat Jullotta på Liseberg, och där ska ju bland annat Ulrik och Chris Medina vara med!! Och efter det programet ska jag kolla på Mitt stora feta syrianska brölopp, underhållande! Eftersom det påmninner mig på Libaneiska brölopp. Och jag älskar libanesiska brölopp!


Imorgon: Imorgon händer väl inte så mycket. Det kommer bara några på besök, ser fram emot! Nästa vecka får jag också min efterlängtade iPhone 4s (viiiiiit!), pappa kan vara överdrivet snäll ibland! Han är bäst! ♥

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember?

Your e-mail: (publiceras ej)

URL/Your Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0