5:AN

Godmorgon!
Idag kommer min pappa och mina två systrar på besök, eller dom är nog här snart. Det ska bli jättrekul, eftrersom jag inte träffat dom på ett tag nu! Jag fick också veta att jag fick gå ner till stan, så jag kommer att blir bortkopplad från droppet i ca. 6 h och då åker jag och min familj ner till femman. Snart (klockan elva) så har jag sån dära skola, som jag ska gå ner till strax.
Imorgon kommer ju mina två underbra vänner på besök, det kommer att bli sjukt kul!! Vi har så mycket att prata om, och våran tid kommer nästan bara rinna bort..
Vill haaaaaaaaaa!!

Kommentarer
Postat av: ke

Bli nu inte för vild imorgon.

2011-11-03 @ 12:24:23
Postat av: clickstar

ke: varför skulle jag bli det? ;)

// natalia

2011-11-04 @ 10:33:15
Postat av: Anonym

va har hänt med dig? varför är du på sjukhus? skriv gärna i ett inlägg

2011-11-12 @ 19:12:23

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember?

Your e-mail: (publiceras ej)

URL/Your Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0