23 days

Nu har jag vart på sjukhuset i hela 23 dagar, och snart 1 månad!! Jag har inte bloggat eftersom jag inte haft något att blogga om, helt enkelt. Det har gått väldigt segt här på sjukhuset, så jag har typ bara legat i sängen och kollat på Tv. Sen ska jag ha någonslags rönken, vid 3. Och efter det går ju ut till parken och gör ingenting.
Idag är det ju somsagt måndag = vanlig skoldag för alla andra. Det känns konstigt att jag vart 5 veckor borta från skolan, vissa kan ju tro att det är rätt så soft men det är det inte. Det är inte kul att komma tillbaka till skolan som efterbliven och måste ha en massa x-tra lektioner för att hänga med. Jag föredrar att gå till skolan än att vara sjuk flera dagar.. Jag har vart inne på sjukhus över mina  föreldras födelsedag, deras bröloppsdag, halloween & farsdag. Jag hoppas verkligen att jag inte behöver stanna här enda fram till jul & nyår!
Och nu när jag inte fått äta något på snart 3 månader har jag redan tappat smaken. Jag kommer inte ihåg hur tex. coola, godis eller kebab smakar och det är riktigt störande! Här om dagen skulle jag pröva att dricka en slags näringsdryck som är precis som saft, och då mådde jag så illa att jag var inne och spydde 24/7, och hade skit ont i magen! Tänk er då.. hur det blir när jag äter tex. soppa? Det enda jag vill är att jag får komma hem så snarast som möjligt, få äta som vanligt igen & gå till skolan.
headerbild

Kommentarer
Postat av: JOZ♡

Hej! Skulle du vilja kika in på min blogg och säga vad du tycker om den? Bra/Dåligt?



Ha en bra måndag :) Kram

2011-11-14 @ 16:33:38
URL: http://bedeliciious.blogg.se/
Postat av: ke

Jag håller med håller tummarna så att du blir så frisk att du får åka hem. Och att de lyckas bota dig helt så du slipper bo på sjukhus.//ke

2011-11-16 @ 09:23:19

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember?

Your e-mail: (publiceras ej)

URL/Your Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0