Ang. Resan till Lb.

Somsagt reser jag denna Lördagen till Libanon. Jag kommer tillbaka den 17 augusti, (är borta i ca.  månader!!)
Det kommer inte att bli så mycket inlägg som kommer in på bloggen eftersom det är dåligt med nät där. Men det fins en hel del Cafeér där man kan vara inne på datorn (men dom är sjukt sega!!), så jag vet inte om det kommer att funka att ladda ner bilder & publicera inläggen. Men jag kommer att upptadera så fort som jag får tillfälle för det. Ska se om jag skulle kunna köpa ett bärbart internet där nere, för då blir det enklare att uppdadera! Under resan kommer jag ha lite tidinställda inlägg, men det kommer bara att upptaderas när jag är på väg ner till Libanon. Och somsagt det är ju 2 hela månader som jag är borta, och då får ni absolut inte att jag slutat att blogga!
Fast fram till att jag ska resa kommer jag inte att ha tidsinställda inlägg!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember?

Your e-mail: (publiceras ej)

URL/Your Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0