hemma från paddlingen!


bild i repris på min goa klass!

Nu är jag hemma från en härlig dag i skogen med klassen! Det blev faktsit roligare än jag tänkt mig.. Och att paddla vad jätte enkelt! Och så har syskonen skickats på färd till ÖB för att köpa godis till mig, gulligt va?

Idag ska jag inte göra så mycket mer, kanske sätta på någon film och äta lite godis oså. Sen eller snart kommer ju endå mina kusiner så det blir ju att vara med dom en liten stund o ha kul! :)

Imorgon blir det också fotografering i skolan så jag ska måla naglarna och platta mitt hår till imorgon bitti så slipper jag göra det imrogon på morgonen när jag precis vaknat. Och sen så åkte min pappa till Danmark med bilen så det blir inte så mke o göra här så länge han är borta, but i can handle it!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember?

Your e-mail: (publiceras ej)

URL/Your Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0